دسته: فناوری اطلاعات
حجم فایل: 186 کیلوبایت
تعداد صفحه: 39
. 1تعریف تجارت الکترونیک و مفاهیم مربوطه به آن
. 2محتوا و چارچوب تجارت الکترونیک
. 3مهمترن انواع مبادلات در تجارت الکترونیک
. 4انقلاب دیجیتالی بعنوان محرک تجارت الکترونیک
. 5محیط تجاری بعنوان محرک تجارت الکترونیک
. 6مدلهای کسب و کار در تجارت الکترونیک
. 7مزایای تجارت الکترونیک برای افراد (مشتریان) ، سازمانها و جامعه
. 8موانع و محدودیتهای بر سر راه تجارت الکترونیک
تجارت الکترونیک را می توان از دیدگاههای زیر تعریف نمود:
از دیدگاه ارتباطات (حمل و تحویل کالاها، خدمات و اطلاعات یا پرداخت وجوه مربوطه از طریق شبکه های رایانه ای یا دیگر ابزارهای الکترونیک نظیر تلفن همراه)
از دیدگاه بازرگانی (خرید و فروش کالاها، خدمات و اطلاعات از طریق شبکه های رایانه ای)
از دیدگاه فرآیند کسب و کار (انجام کسب و کار به روش الکترونیکی با استفاده از شبکه های الکترونیکی و جایگزینی اطلاعات به جای فرایند کار فیزیکی) از دیدگاه خدمات (ارائه خدمات سریعتر، بهتر و با هزینه پایینتر توسط شرکتها و دولت به مشتریان)
از دیدگاه آموزش و یادگیری (فراهم کننده امکان آموزش و تحصیل در مدارس، دانشگاهها و دیگر سازمانها به روش برخط یا آنلاین)
قیمت: 2,500 تومان