دانلود انواع پروژه های دانشجویی

دانلود مقاله، تحقیق، پروژه، پایان نامه و ...

دانلود انواع پروژه های دانشجویی

دانلود مقاله، تحقیق، پروژه، پایان نامه و ...

بررسی رابطه رضایت شغلی و عملکرد شغلی…

فصل اول

دیباچه

موضوع تحقیق

اهمیت و فایده تحقیق

هدف تحقیق

فرضیه تحقیق

تعاریف اصطلاحات

فصل دوم

بررسی تاریخی

خشنودی شغلی چیست؟

ریشه و سرچشمه خشنودی چیست؟

رضایت شغلی به عنوان یک متغیر وابسته

رضایت شغلی به عنوان یک متغیر مستقل

همبسته های خشنودی شغلی

اهمیت خشنودی شغلی

نظریه های در ارتباط با خشنودی شغلی

خشنودی شغلی و کارکرد

بررسی خشنودی شغلی

ناخشنودی شغلی و پیامدها

نقش ارزش ها و انتظارات شغلی کارمند پیشنهادات

منابع

خرید و دانلود

مدیریت دانش شخصی…

  • عنوان لاتین مقاله: Personal Knowledge Management: A Study of Knowledge Behaviour of Academicians
  • عنوان فارسی مقاله: مدیریت دانش شخصی: بررسی رفتار دانش اساتید دانشگاه
  • دسته: مدیریت
  • تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 13
  • لینک دریافت رایگان نسخه انگلیسی مقاله: دانلود
  • نسخه فارسی مقاله برای خرید آماده است.

خلاصه

نظریه های کنونی مدیریت دانش، چرخه تکوین، ارتقا و پیاده سازی دانش را پیش فرض قرار داده اند که منوط به تغییر دانش ضمنی یا کاربردی به دانش صریح یا استدلالی می باشد. سازمان امروزی، بخاطر اینکه بواسطه روش های مکانی گوناگون، و با افزایش اهمیت کار حرفه ای شناخته می شود، در نتیجه آمیزه پیچیده ای از دانش وضع شده می باشد و ریشه در فرایند دارد. توانمندسازی سازمان ها در جذب، اشتراک و کاربرد دانش وضعی موجود، بعنوان بخش اصلی رقابت در نظام اقتصادی دانش تلقی می گردد. این تحقیق بر فعالیت های دانش گوناگون اساتید دانشگاه تمرکز دارد تا میزان تاثیر سیستم های اطلاعاتی بر فعالیت ها و اینکه چگونه فعالیت ها به ایجاد ارزش و مدیریت دانش کمک می نمایند، مشخص شود. نتایج این بررسی بر وجود گونه معینی از رفتارهای دانش اشاره می کنند که مدیریت دانش را تسهیل می نمایند.

مقدمه و هدف تحقیق

در سیاست و تحقیق اخیر آموزش و پرورش، تاکید فزاینده ای بر 'ایجاد ظرفیت'، جهت گیری به سمت سازماندهی آموزشی وجود دارد که یادگیری را بعنوان ابزاری برای تغییر سازمانی و اصلاح بازده های آموزشی به رسمیت شناخته، هماهنگ نموده و بکار می بندد. آموزگاران به 'متخصصان یادگیری' تبدیل شده اند، و نه تنها مسئول سازمان دادن به یادگیری دیگران می باشند بلکه مسئولیت تضمین یادگیری تکوینی آنها و کاربردهای آن در شرایط کاری محلی را دارند. این تاکید بر ایجاد ظرفیت برای خلق و حفظ یادگیری دائمی، علاقۀ چشمگیری به دانش مقدماتی آموزگاران و شرایطی را برانگیخته است که از شکل گیری سازمان های ظرفیت آفرین در زمینۀ آموزش حمایت می نمایند.

  • فرمت: zip
  • حجم: 0.62 مگابایت
  • شماره ثبت: 411

خرید و دانلود

برش آپارتمان مسکونی 3 طبقه رد شده از پله - 728…

دسته: معماری

فرمت فایل: dwg

حجم فایل: 72 کیلوبایت

تعداد صفحه: 1

نام فایل: سایت پلان

قابل اجرا در اتوکد 2007 یا جدیدتر

با توجه به اینکه نقشه کشی و طراحی ساختمان به دقت فراوان و دانش کامل نیاز دارد، داشتن نمونه کار کامل و مناسب برای آشنایی با این امر بسیار الزامی است. فایل موجود توسط طراحان با تجربه رشته نقشه کشی معماری طراحی شده است. این فایل تمامی استانداردهای طراحی معماری و اصول نقشه کشی را دارا بوده و هیچگونه نقصی ندارد. همچنین این فایل تمامی استانداردهای طراحی در نرم افزار اتوکد را دارا بوده و برای الگو برداری برای دانشجویان رشته نقشه کشی معماری و مبحث اتوکد بسیار مناسب می باشد.

توجه کنید که این فایل توسط مهندسان طراح و ناظر بررسی شده و مشکلات آن برطرف شده است.

از مزایای دیگر این فایل، کم حجم بودن آن است، بنابرین می توانید پس از پرداخت وجه بلافاصله آن را در کمترین زمان ممکن دانلود نموده و از آن استفاده کنید.

این فایل به صورت فایل اتوکدی با فرمت. dwg بوده و کاملا قابل ویرایش است.

توجه کنید که این فایل فقط با برنامه اتوکد 2007 و نسخه های بالاتر از آن قابل اجراست.

قیمت: 5,000 تومان

خرید و دانلود

اثر چرخه ذوب و انجماد بر مقاومت فشرده محصور نشده خاک رس تقویت شده با الیاف…

چکیده

چرخه ذوب انجماد یک فرایند هوازدگی است که اغلب در آب و هوای سرد رخ میدهد. در حالت فریز، شرایط ترمودینامیکی در دمای زیر صفر درجه سلسیوس منجر به انتقال آب و یخ می شود . در نتیجه، خواص مهندسی خاک مانند نفوذپذیری، محتوای آب، رفتار تنش کرنش، قدرت کم، مدول های الاستیک، انسجام، و زاویه اصطکاک ممکن است تغییر کند. مطالعات پیشین بر تغییر خواص فیزیکی و مکانیکی خاک با توجه به چرخه ذوب و انجماد متمرکزشده است. در این مقاله، اثر چرخه های انجماد و ذوب بر مقاومت فشاری خاک رس تقویت شده با الیاف انجام شده است. برای این منظور، خاک رس کائولینیت تقویت شده با الیاف فولاد و پلی پروپیلن در آزمایشگاه فشرده شده و در معرض حداکثر 10 سیستم بسته چرخه انجماد و ذوب قرار گرفته اند. سپس مقاومت فشاری محصور نشده نمونه های تقویت شده و تقویت نشده، تعیین می شود. نتایج این مطالعه نشان میدهد که برای خاک بررسی شده، افزایش در تعداد چرخه های ذوب انجماد منتج به کاهش مقاومت فشاری محصور نشده نمونه های خاک رس با 20-25٪ ، می شود. علاوه بر این، گنجاندن فیبر در نمونه های خاک رس، افزایش مقاومت فشاری بتن محصور نشده خاک و کاهش یخ زدگی را بدنبال دارد. علاوه بر این، نتایج حاصل از این مطالعه نشان میدهد که فیبراضافی، مقاومت خاک در برابر چرخه های ذوب انجماد را کاهش نمی دهد، علاوه بر این، این مطالعه نشان می دهد که افزودن 3 درصد الیاف پلی پروپیلن باعث افزایش مقاومت فشاری محصور نشده خاک قبل و بعد از چرخه انجماد ذوب از 60٪ به 160 ٪ و کاهش یخ زدگی با 70 ٪. می شود.

کلیدواژه: چرخه های ذوب و انجماد، خاک کائولینیت، فیبرهای فولاد، فیبرهای پلی پروپیلن

مقدمه

در آب و هوای سرد، خاک در معرض چرخه های انجماد ذوب قرار می گیرد که در مهندسی منطقه سرد مهم هستند. وقوع چرخه های انجماد ذوب در خاکهای ریز دانه منجر به تغییر در حجم، قدرت، تراکم، چگالی، محتوای آب مایع، ظرفیت تحمل و ساختارمی شود . در مناطق پرمافراست مانند کانادا، مشخص شده که خاکریزی ساخته شده بر خاک هایی که هرگز چرخه انجماد ذوب را تجربه نکرده بودند تنها در طول یک سال به علت از دست دادن ظرفیت تحمل (Leroueil و همکاران، 1991) آسیب دیده بود. همچنین مشخص شد که سدهای بزرگراه تازه ساخته شده ای که برای چند سال اسفالت نشده مانده بودند به علت چرخه های انجماد ذوب (Eigenbrod، 1996) آسیب دیده بودند.

خرید و دانلود

آموزش الگوهای فکری و رفتاری جدید، با رویکرد شناختی رفتاری به مادران…

آموزش الگوهای فکری و رفتاری جدید، با رویکرد شناختی رفتاری به مادران، سلامت عمومی مادران دارای کودک ADHD فرمت: word قابل ویرایش فهرست مطالب

چکیده ۱

فصل اول: کلیات تحقیق

مقدمه ۳

بیان مسئله ۵

اهمیت وضرورت تحقیق ۶

اهداف تحقیق ۸۹

فرضیه های تحقیق ۹

متغیر ها ۹

تعریف مفاهیم و واژگان اختصاصی طرح ۱۰

تعریف نظری ۱۰

تعاریف عملیاتی ۱۳

فصل دوم: ادبیات تحقیق

چکیده

اختلال کمبود توجه بیش فعالی یکی از شایع ترین اختلالات دوره کودکی است که می تواند اثرات نامطلوبی بر روی فرد در دوره کودکی و نوجوانی، بر روابط خانوادگی و بخصوص سلامت عمومی مادران داشته باشد. و یکی از موثرترین راههای کاهش این اثرات نامطلوب، آموزش خانواده بخصوص مادران می باشد به این دلیل تحقیقی را با عنوان «اثر بخشی آموزش الگوهای فکری و رفتاری با رویکرد شناختی رفتاری بر سلامت عمومی مادران کودکان مبتلا به ADHD دوره ابتدایی شهرستان بجنورد» انجام شد که این تحقیق از نوع نیمه آزمایشی می باشد. در این تحقیق جامعه آماری، کلیه مادران دانش آموزان دوره ابتدایی شهرستان بجنورد که مبتلا به ADHD هستند، می باشد. نمونه آماری، ۳۰ نفر از مادران دارای کودک مبتلا به ADHD هستند که از طریق نمونه گیری خوشه ای از ۳۰ مدرسه انتخاب شده اند. در ابتدا، مادران ۲ گروه کنترل و آزمایش پرسشنامه GHQ را تکمیل نمودند. پس از آن مادران گروه آزمایش طی ۱۲ جلسه آموزشی، الگوهای

شناختی رفتاری جدید را آموختند در حالیکه گروه کنترل هیچ آموزشی ندیدند. پس از اتمام آموزش، مادران هر دو گروه مجدداً تست GHQ را تکمیل نموده و نمرات محاسبه شده در ۲ مرحله ثبت، سپس میانگین نمرات، تفاوت میانگین ها و واریانس محاسبه گردید و با استفاده از نرم افزار SPSS، آزمون تی استودنت برای گروه های مستقل انجام گردید. ابزار اندازه گیری در این پژوهش عبارتند از: پرسشنامه سلامت عمومی GHQ، پرسشنامه CSI۴ که روایی و پایانی ابزار قبلاً اندازه گیری شده است و مورد تایید می باشد. این پژوهش دارای ۵ فرضیه می باشد که چهار فرضیه آن تایید گردید. نتیجه پژوهش نشان داد که آموزش مادران با رویکرد شناختی رفتاری باعث افزایش سلامت جسمی، سلامت عمومی، کارکرد اجتماعی و کاهش اختلال اضطراب و اختلال خواب می شود.

خرید و دانلود