دانلود پاورپوینت با موضوع وظایف مدیریت، در قالب ppt و در 16 اسلاید، قابل ویرایش، شامل تعریف وظیفه، وظایف مدیران از دیدگاه صاحب نظران، وظایف مدیران از دیدگاه برچ، وظایف مدیران از دیدگاه هنری فایول، وظایف مدیران از دیدگاه لوتر گیولیک، وظایف مدیران از دیدگاه صاحب نظران امروزی، نکاتی در مورد وظایف مدیریت، مهارتهای مورد نیاز مدیران جهت اجرای وظایف
تعداد صفحات | 16 |
حجم | 686 کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | ppt |
دسته بندی | مدیریت |
دانلود پاورپوینت با موضوع وظایف مدیریت، در قالب ppt و در 16 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:
تعریف وظیفه
وظایف مدیران از دیدگاه صاحب نظران
وظایف مدیران از دیدگاه برچ
وظایف مدیران از دیدگاه هنری فایول
وظایف مدیران از دیدگاه لوتر گیولیک
وظایف مدیران از دیدگاه صاحب نظران امروزی
نکاتی در مورد وظایف مدیریت
مهارتهای مورد نیاز مدیران جهت اجرای وظایف
قسمتی از متن:
وظایف مدیران از دیدگاه هنری فایول:
1. برنامهریزی: یعنی پیش نگری وتدارک وسایل برای انجام عملیات آینده.
2. سازماندهی: یعنی ترکیب و تخصیص افراد و منابع دیگر برای انجام دادن کار.
3. فرماندهی: یعنی هدایت و جهت دهی افراد در انجام دادن کار.
4.هماهنگی: یعنی به هم پیوستن و وحدت بخشیدن همه کوششها و فعالیتها.
5. کنترل: یعنی رسیدن به اینکه آیا کلیه امور طبق مقررات و دستورات صورت میگیرد یا نه.
توضیحات:
این فایل شامل پاورپوینتی با موضوع" وظایف مدیریت" می باشد که در حجم 16 اسلاید، همراه با تصاویر و توضیحات کامل تهیه شده است.
پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن، کلیه اصول و علائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت شده و به راحتی و به دلخواه می توان قالب آن را تغییر داد.
دانلود پاورپوینت با موضوع همکاری و هماهنگی در سازمان، در قالب ppt و در 29 اسلاید، قابل ویرایش، شامل همکاری، هماهنگی، ماهیت هماهنگی، هماهنگی و مشارکت، هماهنگی داوطلبانه، تعریف هماهنگی، هدف از ایجاد هماهنگی، ویژگیهای سازمان هماهنگ، اصول هماهنگی، اصل وحدت فرماندهی ، اصل خط فرمان، اصل حیطه نظارت، ویژگیهای سازمان هماهنگ، ساز و کارهای هماهنگی، هماهنگی غیررسمی برنامه ریزی نشده
تعداد صفحات | 29 |
حجم | 678 کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | ppt |
دسته بندی | مدیریت |
دانلود پاورپوینت با موضوع همکاری و هماهنگی در سازمان، در قالب ppt و در 29 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:
همکاری
هماهنگی
ماهیت هماهنگی
هماهنگی و مشارکت
هماهنگی داوطلبانه
تعریف هماهنگی
هدف از ایجاد هماهنگی
ویژگیهای سازمان هماهنگ
اصول هماهنگی
اصل وحدت فرماندهی
اصل خط فرمان
اصل حیطه نظارت
ویژگیهای سازمان هماهنگ
ساز و کارهای هماهنگی
هماهنگی غیررسمی برنامه ریزی نشده
هماهنگی رسمی برنامه ریزی شده
هماهنگی به وسیله افراد
ایجاد واحد هماهنگ کننده
هماهنگی به وسیله گروهها
انواع هماهنگی
هماهنگی عمودی
هماهنگی افقی
هماهنگی مورب
قسمتی از متن:
توضیحات:
این فایل شامل پاورپوینتی با موضوع" همکاری و هماهنگی در سازمان " می باشد که در حجم 29 اسلاید، همراه با توضیحات کامل تهیه شده است که می تواند به عنوان ارائه کلاسی درسهای مبانی سازمان و مدیریت، اصول مدیریت و تئوریهای مدیریت پیشرفته رشته های مجموعه مدیریت در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد مورد استفاده قرار گیرد.
پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن، کلیه اصول و علائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت شده و به راحتی و به دلخواه می توان قالب آن را تغییر داد.
دانلود پاورپوینت با موضوع نظارت و کنترل در سازمان، در قالب ppt و در 17 اسلاید، قابل ویرایش، شامل اهمیت و ضرورت کنترل، تعریف کنترل، فرایند کنترل، انواع کنترل، کنترل پیشگیر یا مقدماتی، کنترل همگام، کنترل بازخورد(کنترل بعد از انجام عملیات)، مشکلات کنترل، مقاومت کارکنان در برابر کنترل، مشکل دسترسی برنامه ریزان و مدیران به نتایج کنترل
تعداد صفحات | 17 |
حجم | 729 کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | ppt |
دسته بندی | مدیریت |
دانلود پاورپوینت با موضوع نظارت و کنترل در سازمان، در قالب ppt و در 17 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:
اهمیت و ضرورت کنترل
تعریف کنترل
فرایند کنترل
انواع کنترل
کنترل پیشگیر یا مقدماتی
کنترل همگام
کنترل بازخورد(کنترل بعد از انجام عملیات)
مشکلات کنترل
مقاومت کارکنان در برابر کنترل
مشکل دسترسی برنامه ریزان و مدیران به نتایج کنترل
قسمتی از متن:
یکی از مهمترین وظایف مدیریت، کنترل است که به موجب آن معلوم میشود که اقدامات و فعالیتهای سازمان تا چه اندازه در جهت هدفها و مطابق موازین پیش بینی شده است. کنترل، هم قدم نهایی مدیریت تلقی میشود و هم قدم آغازین آن؛ زیرا بدنبال آن ممکن است تغییرات یا اصلاحاتی در هدفها، برنامهها، ساخت و تشکیلات و خطمشی و رویههای سازمان صورت گیرد.
توضیحات:
این فایل شامل پاورپوینتی با موضوع" نظارت و کنترل در سازمان" می باشد که در حجم 17 اسلاید، همراه با تصاویر و توضیحات کامل تهیه شده است که می تواند به عنوان ارائه کلاسی درسهای مبانی سازمان و مدیریت، اصول مدیریت و تئوریهای مدیریت پیشرفته رشته های مجموعه مدیریت در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد مورد استفاده قرار گیرد.
پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن، کلیه اصول و علائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت شده و به راحتی و به دلخواه می توان قالب آن را تغییر داد.
دانلود پاورپوینت با موضوع مسئولیت و اختیار در سازمانها، در قالب ppt و در 19 اسلاید، قابل ویرایش، شامل تعریف اختیار، تعریف مسئولیت، رابطه اختیار و مسئولیت، تفویض اختیار، اهمیت تفویض اختیار، مزایای تفویض اختیار، اصول تفویض اختیار، چرا افراد تفویض اختیار نمی کنند، کارهایی که هرگز نباید تفویض اختیارکرد، تفویض اختیار نادرست، قواعد تفویض اختیار موثر
تعداد صفحات | 19 |
حجم | 648 کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | ppt |
دسته بندی | مدیریت |
دانلود پاورپوینت با موضوع مسئولیت و اختیار در سازمانها، در قالب ppt و در 19 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:
تعریف اختیار
تعریف مسئولیت
رابطه اختیار و مسئولیت
تفویض اختیار
اهمیت تفویض اختیار
مزایای تفویض اختیار
اصول تفویض اختیار
چرا افراد تفویض اختیار نمی کنند؟
کارهایی که هرگز نباید تفویض اختیارکرد
تفویض اختیار نادرست
قواعد تفویض اختیار موثر
قسمتی از متن:
اصول تفویض اختیار:
1. نفویض اختیار نسبت به قسمتی از اختیارات ممکن است نه نسبت به تمام آن.
2. تفویض اختیار، مسئولیت تفویض کننده را سلب نمی کند.
3. تناسب بین اختیار و مسئولیت باید حفظ شود. زیرا نمی توان کسی را مسئول نتایج عملی دانست که اختیارات کافی برای انجام آن نداشته باشد.
4. تفویض اختیارات قابل فسخ است و تفویض کننده می تواند اختیارات تفویضی را بعضأ یاکلاً پس بگیرد.
5. تفویض اختیار باید توام با تمرکز نظارت باشد. یکی از اصول کلی همیشه باید در تفویض اختیار رعایت شود حفظ نظارت است. مسئولیتی که هر فرد در قبال تحقق هدفها دارد، ایجاب می کنند که نظارت را برای خود محفوظ نگاه دارد تا از وقوع انحراف جلوگیری شود.
توضیحات:
این فایل شامل پاورپوینتی با موضوع" مسئولیت و اختیار در سازمانها " می باشد که در حجم 19 اسلاید، همراه با توضیحات کامل تهیه شده است که می تواند به عنوان ارائه کلاسی درسهای مبانی سازمان و مدیریت، اصول مدیریت و تئوریهای مدیریت پیشرفته رشته های مجموعه مدیریت در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد مورد استفاده قرار گیرد.
پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن، کلیه اصول و علائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت شده و به راحتی و به دلخواه می توان قالب آن را تغییر داد.
دانلود پاورپوینت با موضوع مدیریت زمان، در قالب ppt و در 69 اسلاید، قابل ویرایش، شامل مقدمه، مقدمه، ویژگیهای زمان، ارزش و اهمیت زمان، ارزش و اهمیت زمان، عمر ما چگونه می گذرد، چگونه از زمان استفاده می کنید، مدیریت زمان به چه معنا می باشد، اصول مدیریت زمان، اصل برنامهریزی برای کوچکترین واحد زمان، اصل استفاده از برنامهریزیها در استفاده از زمان، اصل اولویتبندی کارها ( فعالیتها )
تعداد صفحات | 69 |
حجم | 821 کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | ppt |
دسته بندی | مدیریت |
دانلود پاورپوینت با موضوع مدیریت زمان، در قالب ppt و در 69 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:
مقدمه
مقدمه
ویژگیهای زمان
ارزش و اهمیت زمان
ارزش و اهمیت زمان
عمر ما چگونه می گذرد؟
چگونه از زمان استفاده می کنید؟
مدیریت زمان به چه معنا می باشد؟
اصول مدیریت زمان
اصل برنامهریزی برای کوچکترین واحد زمان
اصل استفاده از برنامهریزیها در استفاده از زمان
اصل اولویتبندی کارها ( فعالیتها )
اصل آشنایی با راههای صرفهجویی در وقت
اصل «فقط روزی یک ساعت»
اصل هدفمندی و هدفگذاری
اصل توجه به آهنگ نوسانات حالات و آمادگی خود
اصل واگذاری وظایف
اصل خلوت و داشتن لحظههای غیب
اصل مثبتاندیشی و فعالیت مثبت
اصل توجه به امروز
اصل استراحتهای منظم
اصل 80/20 (قانون پارتو
اصل بهبود مدت اجرا
اصل فقط یکی (سادهساز ی فرایندها و تسهیل مدیریت)
اصل طولانی نمودن زمان
اصل انتخاب بهترینها برای اندیشیدن و گفتگو
اصل انتخاب مکان مناسب برای انجام امور
اصل توجه به اولین تا آخرین دقیقهها
اصل توجه به ابزارها و وسایل
اصل استفاده از اوقات سوخته
پیشنهاداتی برای استفاده از اوقات سوخته
عوامل اتلاف زمان
مسامحه
روشهای مقابله با مراجعین اتفاقی
روشهای صرفه جویی در وقت ، هنگام تلفن زدن
قسمتی از متن:
مقوله مدیریت زمان سالهاست که ذهن افراد و صاحب نظران رشته های مختلف بخصوص مدیریت را به خود مشغول کرده و تاکنون کتب و مقالات متعددی چاپ و دوره های آموزشی و سمینارهای بسیاری در این ارتباط برگزار شده است. چرا که مدیریت زمان موضوعی است که همه ما چه در زندگی شخصی و چه در زندگی حرفه ای برای کسب موفقیت به آن نیاز داریم . و استفاده موثر و اثربخش از زمان ضرورتی اجتناب ناپذیر برای موفقیت در عرصه کار و زندگی است.
با این وجود ، اما سئوالی که مطرح است این است که آیا واقعاً ما توانسته ایم بر زمان احاطه پیدا کرده و آن را تحت کنترل خود در آوریم.
مهمترین وظیفه ما در زندگی این است که برای زمان اهمیت جدی قائل شویم و برای بهره گیری درست از آن برنامه ای داشته باشیم.
توضیحات:
این فایل شامل پاورپوینتی با موضوع" مدیریت زمان" می باشد که در حجم 69 اسلاید، همراه با تصاویر و توضیحات کامل تهیه شده است
پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن، کلیه اصول و علائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت شده و به راحتی و به دلخواه می توان قالب آن را تغییر داد.