چکیده
رسانه های اجتماعی به عنوان ابزار ارتباط با جوامع راهبردی، از همان ابتدا با استقبال شاغلان روابط عمومی، تبلیغات و بازاریابی مواجه شدند. رایت و هینسون (2009) ثابت کردند که متخصصان روابط عمومی با توجه به ارتباطات راهبردی، مسلما از رسانه های اجتماعی آگاهی دارند. با توجه به اینکه رسانه های اجتماعی بر متخصصان صنعتی تأثیر دارند، در نتیجه در این مطالعه به بررسی این مسئله خواهیم پرداخت که آیا رسانه های اجتماعی بر روی دانشجویان در کل و دانشجویانی که در زمینه های روابط عمومی و تبلیغات تحصیل می کنند، نیز تأثیر دارند. موارد استفاده، نگرش ها و برداشت ها درباره رسانه های اجتماعی در بین دانشجویان از طریق داده های نظرسنجی بررسی شد. در این تحقیقات مشخص شد که آموزش و تحصیلات بر درک و نگرش دانشجویان به رسانه های اجتماعی تأثیر میگذارد. از نظر اساتید و مربیان آموزشی قدردانی از پایگاه اطلاعات دانشجویان و نگرش آنها درباره رسانه های اجتماعی و چگونگی به کار گیری این رسانه ها در ساخت واقعیت و اطلاعات اهمیت خود را دارد. ازنظر متخخصان صنعت که در پی استخدام فارغ التحصیلان جدید دانشگاهی هستند، یافتن دیدگاه مبنی بر چگونگی استفاده از رسانه های اجتماعی در زندگی و به عنوان ابزار راهبردی توسط دانشجویان با ارزش است. یافته ها نشان می دهد که دانشجویان متخصص رشته های تبلیغات و روابط عمومی نسبت به رسانه های عمومی دید مثبت تری دارند تا دانشجویان سایر رشته ها. چرا که متوجه اند که رسانه های اجتماعی چگونه با صنعتی که درآن آموزش دیده اند، تطابق و تناسب دارد. این یافته ها نشان میدهد که رسانه های اجتماعی به منظور آماده سازی بهتر دانشجویان برای جو رسانه های فعلی باید با برنامه آموزشی ارتباطات راهبردی آمیخته شوند.
مقدمه
نوشته های موجود درباره رسانه ها نشان می دهد که با وجود اینکه رسانه ها و پیام های بازرگانی در فرهنگ آمریکا واقعا اجتناب ناپذیر هستند، ضرورت آموزش رسانه ها و تأثیر و قدرت آن در بین مردم هنوز وجود دارد. با ظهور اینترنت و رسانه های اجتماعی، John Q. Public دیگر مصرف کننده تابع و مطیع پیام های رسانه ای نیست. او اکنون می تواند، خالق، ناشر، تولید کننده و گوینده (رادیو تلویزیون) باشد. ابزارهای اینترنتی مانند بلاگ ها، یوتیوب، فلیکر، مای اسپیس و فیس بوک این امکان را ایجاد می کند تا شخص متوسط مضامینی را ایجاد کند که یک مخاطب دیگر در سرتاسر دنیا نیز بتواند از آن بهره ببرد. ماهیت تعاملی این ابزرها پیام رسانه ها را از ارتباط یک طرفه به منظور آسان کردن گفتگو دستخوش تغییر کرده است.
دسته: تاریخ
حجم فایل: 20 کیلوبایت
تعداد صفحه: 26
مقدمه: کتاب «خط مشیهای سیاسی نهجالبلاغه» به قلم آقای محمد مهدی ماندگار میباشد که توسط مؤسسه آموزش عالی باقرالعلوم (ع) تهیه شده و توسط بوستان کتاب قم انتشار پیدا نموده است. کتاب دارای پیش گفتار – 7 فصل و نتیجهگیری میباشد که فصلهای کتاب در موارد زیر دستهبندی شدهاند. - چارچوب نظری بحث - مبانی خط مشیگذاری حکومت علوی - فرهنگسازی در نهجالبلاغه - مشروعیتسازی در نهجالبلاغه - توزیع قدرت در نهجالبلاغه - نظم و امنیت در نهجالبلاغه - توزیع کالا و خدمات در نهجالبلاغه مؤلف کوشیده است تا با استفاده از چارچوبهای رایج در پرداخت به مفاهیم و موضوعات سیاسی به وسیله عناوین و موضوعات مطروحه در کتاب شریف نهجالبلاغه از زبان امام امیرالمؤمنین (ع) به ارایه مباحث سیاسی در نهجالبلاغه بپردازد. بطوریکه آن چه از نهجالبلاغه امام المتقین مورد دقت نظر قرار گرفته فراتر از این محدوده وظایف است؛ زیرا امام علی (ع) به پیروی از انبیای عظام الهی، حکومت را بهترین ابزار برای رسیدن به تعالی بشر میداند، لذا روح همة وظایف حکومت، به انسانسازی بر میگردد. هر چند سالها گذشته تا نظریه پردازان قرون جدید، با کاوشهای بسیار به اهداف و وظایفی برای دولت و حکومت رسیده اند، اما امام در دوران حکومت خود که نهجالبلاغه تصویری از آن چه در آن حکومت گذشته را نشان میدهد جامعترین و کاملترین حکومت را ارایه فرمود و در هیچ بعدی نمیتوان نظریات امروز را از آن چه در حکومت آن حضرت، مطرح بوده و اتفاق افتاد، جامعتر دانست. تنها ذکر یک نمونه کافی است و آن این که زمان حکومتی امام علی (ع) به مالک اشتر به عنوان یکی از کارگزاران حکومت امام آن قدر جامع است که هنوز بدیلی برای یافت نشده است. اهداف حکومت در نهجالبلاغه حکومت در دیدگاه مکتب اسلام و فرهنگ حکومت علوی از مهمترین ابزارهای نیل جامعه به کمال و تعالی است. از آن جا که حیات بشری در این دنیا، از منظر فرهنگ اسلامی، ابزاری برای رسیدن به کمال است و آن چه برای انسان اصالت دارد، کمال جاویدان است. لذا حکومت نیز میتواند وسیله مناسبی برای نیل به این هدف باشد؛ زیرا حکومت هم امکانات این رشد و تعالی را به گونهای جامع در اختیار دارد و هم میتواند زمینة استفاده از هر نوع امکانی را فراهم سازد.
قیمت: 7,000 تومان
چکیده تحقیق:
در این تحقیق به بررسی سیستم های کنترل داخلی (حسابداری-انبارداری-حقوق ودستمزد-تولیدوفروش) شرکت گلهار به طور خلاصه پرداخته شده است. هدف تحقیق شناخت صنعت گوشت وکارایی این صنعت در خصوص بهینه سازی محصولات دامی وکشاورزی -شناخت شرکت سهامی وشناسایی سیستمهای حسابداری شرکت مذبور می باشد. روش تحقیق به این صورت که با مراجعه به شرکت و مصاحبه با مدیر داخلی بخش اطلاعات جزئی در مورد شرکت بدست امد. در این کار سعی شده محصولات و فراورده های گوشتی به نحو مطلوب وبا اطلاع از پروتئین-چربی و... هر محصول معرفی شود با معرفی هر محصول عکس ان محصول هم در پروژه لحاظ شده است. استفاده از سایت مربوط به این شرکت هم کمک موثری به ما در جمع اوری اطلاعات نموده است.
فهرست مطالب
چکیده تحقیق
فصل اول: طرح تحقیق
مقدمه
بیان مسئله
اهمیت موضوع
اهداف تحقیق
اهداف کلی تحقیق
اهداف جزئی تحقیق
سوالات اساسی
تعریف واژه های تحقیق
فصل دوم: پیشینه تحقیق
اهمیت گوشت از دیدگاه تغذیه
پروتئین گوشت
چربی گوشت
ویتامین های گوشت
مواد معدنی گوشت
هیدرات های کربن گوشت
گوشت به عنوان یک منبع انرژی
مواد طعم دهنده و معطر (آروماتیک)
تاریخچه صنعت
اهمیت غذایی سوسیس و کالباس
انجمن صنفی صنایع فراورده های گوشتی ایران
هیات مدیره از سال الی
هیات مدیره ازسال الی
هیات مدیره از سال الی
مشکلات ساختاری
مدیری موفق است که
خلاصه از اخبار و فعالیتهای انجمن و تعاونی درسالهای اخیر
خبرهایی از کارخانه های عضو انجمن
اعضاء هیات مدیره چه کسانی هستند
اعضاء انجمن چه کسانی هستند
هدف تشیکل
ادویه را بشناسیم
تاریخچه تجارت ادویه
سال قبل از میلاد تا میلادی
فصل سوم: جمع اوری داده ها و اطلاعات
تاریخچه شرکت سهامی خاص گلهار
تعریف شرکت سهامی
شرکت سهامی خاص
سرمایه شرکت سهامی خاص
ثبت شرکت سهامی خاص
مشخصات شرکت سهامی خاص
اساسنامه
اساس نامه شرکت سهامی خاص گلها ر
سرمایه
سرمایه شرکت گلهار
انتخاب مدیران و مدت ان
بیلان – ترازنامه
بیلان وترازنامه شرکت گلهار
سودوزیان شرکت
حساب سود وزیان شرکت گلهارسال
فصل چهارم: تجزیه وتحلیل داده ها
هدف تشکیل شرکت گلهار مشهد
میزان تولید کارخانه بر اساس ظرفیت اسمی آن
استانداردهای تولید محصول در شرکت گلهار
شرکت برای بهبود کیفیت محصول چه چاره ای اندیشیده است ؟
به چه علت سیستم انبار داری به روز نمی باشد ؟
سیستمها وکنترلهای حسابداری
اهداف مهم کنترلهای داخلی
سیستم حقوق و دستمزد کارخانه گلهار
سیستم حسابداری کارخانه گلهار
انبارداری کارخانه گلهار
تولید وفروش کارخانه گلهار
نکات کلی و اصولی در طراحی سیستمها
اجزاء سیستم حسابداری
استقرار سیستم حسابداری و تجدید نظر در آن
تجزیه و تحلیل سیستم
طراحی سیستم
اجراء سیستم
سیستم پردازش الکترونیکی داده ها (سیستم کامپیوتری)
سیستم حقوق و دستمزد
اهمیت سیستم
حقوق ومزایای کارکنان
لیست حقوق و دستمزد
فصل پنجم: نتایج وپیشنهادات
نتیجه
منابع وماخذ
دسته: معماری
حجم فایل: 515 کیلوبایت
تعداد صفحه: 1
توضیحات:
این فایل شامل پلان ساختمان سه طبقه چهارده واحدی (در هر طبقه) با نماها و مقاطع و... آن میباشد.
تعداد طبقات: سه طبقه با پیلوت
مساحت هر طبقه: 880 متر
ضمائم: پلان پیلوت، پلان طبقات، پلان مبلمان، پلان شیب بندی، مقطع، نمای جنوبی و شمالی، سایت پلان
قیمت: 6,000 تومان
حجم فایل: 192 کیلوبایت
تعداد صفحه: 16
کتاب کسب درآمد از اینترنت، روشهایی از کسب درآمد اینترنتی را به شما می آموزد که بتوان در کوتاه ترین زمان به درآمدی ثابت از اینترنت دست یافت. درابتدای کار فقط علاقه و پشتکار شماست که درآمد شما را تضمین می کند و می توان به درآمد دائمی و آسان از اینترنت دست یافت.
قیمت: 5,000 تومان