دسته: مقالات ترجمه شده
حجم فایل: 121 کیلوبایت
تعداد صفحه: 14
تسهیل کننده های یادگیری سازمانی در طراحی
چکیده
هدف: هدف از این مقاله تعیین نفوذ عوامل سازمانی مانند تعهد رهبری، انگیزه و تعامل روی پیامدهای یادگیری است که به عنوان بهبود عملکرد و جو سازمانی تعریف می شود.
طرح/ روش/ رویکرد: جنبه های متفاوتی از تحصیل دانش، تسهیم و بکارگیری که در ارتباط با پیامدهاست در این مطالعه بررسی شده است. متخصصان طراحی در شرکت های ساخت وساز ویتنام موضوع پیمایش بودند که 339 طراح به عنوان نمونه انتخاب شدند.
یافته ها: اثر تعهد رهبری بر روی هر دوی عملکرد و جو سازمانی با اهمیت برآورد شد. انگیزاننده ها تنها ارتباط مثبتی با عملکرد داشتند و تعامل کارکنان اثر مثبتی روی جو سازمانی داشت. نتایج مقاله پشتوانه ای از مطالعات مفهومی در ادبیات می باشد. نتایج مطالعه نشان داد که هر کدام از این عوامل نقش و تأثیر متفاوتی روی فرایند یادگیری سازمانی و نتایج دارند.
محدودیت های تحقیق/ اشارات: نمونه تنها از یک صنعت در یک کشور توسعه یافته انتخاب شده که مطالعات بیشتر در صنایع و کشورهای دیگر که دارای ویژگی های سازمانی متفاوتی می باشند می تواند تعمیم یافته ها را افزایش دهد.
اشارات کاربردی: از دیدگاه کاربردی، مدیرانی که می خواهند یادگیری را در سازمان تسهیل کنند، عمکرد را بهبود بخشند و به جو سازمانی بهتری ارتقا دهند، بایستی به یادگیری تعهد نشان دهند و انگیزه هایی را برای استفاده از آن یادگیری فراهم آورند و از یک رویکرد مشارکتی تر استفاده نمایند.
ارزش تحقیق: این مطالعه شواهد تجربی را برای اهمیت تعهد رهبری، انگیزه و تعامل کارکنان روی فرایند و نتایج یادگیری سازمانی فراهم آورده است.
واژگان کلیدی: سازمان یادگیرنده، فرهنگ سازمانی، عملکرد سازمانی، صنعت ساخت و ساز، رهبری، ویتنام
قیمت: 12,500 تومان
خلاصه
این مقاله به بازبینی کلی منحنی تقاضا، محاسبه حساسیت قیمت، و پرسش هایی در مورد تمایل به پرداخت (WTP) ، که به طور مشخص از بررسی داده های حاصل و یا برآورد شده است، می پردازد. برآورد حساسیت قیمت یا حساسیت درآمد معمولا در نقطه ثقل اکثر مطالعات تجربی مربوط به تقاضای قرار دارد. نسبتا توجه کمتری به سمت نقش و ارزش تمایل به پرداخت (WTP) معطوف شده است. WTP به عنوان مفهوم اصلی و مبنای اصولیدر منحنی تقاضا می باشد. ارزش و محاسبه آن به هر حال نیازمند دانشی از منحنی تقاضا کل مورد بحث می باشد. در صورت نبود چنین اطلاعاتی، فعالیت اقتصاددانان با مدل هایی که حداقل روشی را برای برآورد این حساسیت ها ایجاد می کند، کار می کنند.
مقدمه
ما به این بحث می پردازیم که در کل، داشتن اطلاعات مربوط به منحنی تقاضا مشتری، دستورالعمل های مستقیمی را در ارتباط تصمیمات مربوط به قیمت محصولات، بازاریابی و تثبیت موقعیت ایجاد می کند. تخمین WTP، سیاست مربوط به بحث های عمومی شامل نوآوری های محیطی تا مقررات مطرح شده در ارتباط با بهداشت یا سلامت جامعه مد نظر قرار می دهد. بر این اساس، این مقاله روشی را برای کاربرد اطلاعات حاصل از بررسی که از گزارش های خاصWTP برای مد نظر قرار دادن منحنی تقاضای بازاری برای خدمات یا کالاهای خاص استفاده شده است، ارائه می دهد. ما این روش را با مدل دهی تقاضا برای سرویس های پهنای باند مد نظر قرار می دهیم. در ارتباط با سرویس های پهنای باند، ما به مقایسه این حالت کشسان با توجه به این روش ها با مد نظر قرار دادن تخمین حاصل از مدل قراردادی انتخاب محور می پردازیم.
دسته: مدیریت مالی
حجم فایل: 14 کیلوبایت
تعداد صفحه: 3
این فایل شامل آمار معاملات روزانه شرکت قند قزوین در سال 81 بوده و شامل بخشهای نوسان، نسبت قیمت به سود، سود هر سهم، بالاترین و پایین ترین قیمت، حجم سهام و ارزش بازاری می باشد
قیمت: 1,000 تومان
دسته: حسابداری
حجم فایل: 24 کیلوبایت
تعداد صفحه: 4
این فایل شامل آمار معاملات روزانه شرکت سرمایه گذاری البرز در سال 86 بوده و شامل بخشهای نوسان، نسبت قیمت به سود، سود هر سهم، بالاترین و پایین ترین قیمت، حجم سهام و ارزش بازاری می باشد
قیمت: 2,000 تومان