دانلود انواع پروژه های دانشجویی

دانلود مقاله، تحقیق، پروژه، پایان نامه و ...

دانلود انواع پروژه های دانشجویی

دانلود مقاله، تحقیق، پروژه، پایان نامه و ...

پاورپوینت فصل سوم کتاب بازاریابی و مدیریت بازار تألیف حسن الوداری با موضوع تقسیم بازار و تعیین بازار هدف



دانلود پاورپوینت فصل سوم کتاب بازاریابی و مدیریت بازار تألیف حسن الوداری با موضوع تقسیم بازار و تعیین بازار هدف در قالب ppt و در 17 اسلاید، قابل ویرایش، شامل مزایای تقسیم بندی، سیر تکاملی تقسیم بازار، بازاریابی تفکیکی یا تنوع کالا، بازاریابی متمرکز یا هدف دار، متغیرهای اصلی تقسیم بازار و اجزاء تشکیل دهنده آن، عوامل موثر در تقسیم بندی بهینه بازار، سه استراتژی تعیین بازار هدف


مشخصات فایل
تعداد صفحات17
حجم657 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیppt
دسته بندیمدیریت

توضیحات کامل

دانلود پاورپوینت فصل سوم کتاب بازاریابی و مدیریت بازار تألیف حسن الوداری با موضوع تقسیم بازار و تعیین بازار هدف، در قالب  ppt  و در 17 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

 

مزایای تقسیم بندی

سیر تکاملی تقسیم بازار

بازاریابی تفکیکی یا تنوع کالا

بازاریابی متمرکز یا هدف دار

متغیرهای اصلی تقسیم بازار و اجزاء تشکیل دهنده آن

عوامل موثر در تقسیم بندی بهینه بازار

سه استراتژی تعیین بازار هدف

استراتژی بازاریابی یکسان (غیرتفکیکی)

استراتژی بازاریابی متفاوت (تفکیکی)

استراتژی بازاریابی متمرکز(تمرکزی)

استراتژی های سه گانه پوشش بازار

عوامل موثر بر انتخاب استراتژی بازاریابی

 

توضیحات:

این فایل شامل پاورپوینت " فصل سوم کتاب بازاریابی و مدیریت بازار تألیف حسن الوداری با موضوع تقسیم بازار و تعیین بازار هدف " می باشد که در حجم 17 اسلاید، همراه با تصاویر و توضیحات کامل تهیه شده است.

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن، کلیه اصول و علائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت شده و به راحتی و به دلخواه می توان قالب آن را تغییر داد.


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.