دسته: معماری
فرمت فایل: dwg
حجم فایل: 88 کیلوبایت
تعداد صفحه: 1
نام فایل: نما
قابل اجرا در اتوکد 2007 یا جدیدتر
با توجه به اینکه نقشه کشی و طراحی ساختمان به دقت فراوان و دانش کامل نیاز دارد، داشتن نمونه کار کامل و مناسب برای آشنایی با این امر بسیار الزامی است. فایل موجود توسط طراحان با تجربه رشته نقشه کشی معماری طراحی شده است. این فایل تمامی استانداردهای طراحی معماری و اصول نقشه کشی را دارا بوده و هیچگونه نقصی ندارد. همچنین این فایل تمامی استانداردهای طراحی در نرم افزار اتوکد را دارا بوده و برای الگو برداری برای دانشجویان رشته نقشه کشی معماری و مبحث اتوکد بسیار مناسب می باشد.
توجه کنید که این فایل توسط مهندسان طراح و ناظر بررسی شده و مشکلات آن برطرف شده است.
از مزایای دیگر این فایل، کم حجم بودن آن است، بنابرین می توانید پس از پرداخت وجه بلافاصله آن را در کمترین زمان ممکن دانلود نموده و از آن استفاده کنید.
این فایل به صورت فایل اتوکدی با فرمت. dwg بوده و کاملا قابل ویرایش است.
توجه کنید که این فایل فقط با برنامه اتوکد 2007 و نسخه های بالاتر از آن قابل اجراست.
قیمت: 5,000 تومان
فهرست مطالب
مجازیت در ادبیات موضوع سازمانهای مجازی
سه نوع رویکرد متفاوت در میان مفهوم سازمان مجازی
سازمان الکترونیکی
ساختار سازمانی مجازی
دو عنصر اساسی درشبکه سازمان مجازی
فرایند کسب و کار:
سه سطح عملیاتی درون یک شبکه سازمان مجازی
ویژگی اساسی شبکه سازمانهای مجازی، کاهش ارتباطات چهره به چهره است
دلایل اهمیت کیفیت در سازمانهای مجازی
گام های اطمینان از کیفیت خدمات و کالاها در سازمانهای مجازی
گام های شناسایی مشکلات
نمودار علت و معلول برای شبکه سازمان مجازی
ماتریس اولویت بندی در شبکه سازمانهای مجازی
مدل های سرآمدی
EFQM مدل
معیارهای مدل سرآمدی EFQM
تفاوت خودارزیابی و ممیزی
سرآمدی در سازمانهای مجازی
محدودیت بررسی بکارگیری اصول مدیریت کیفیت با استفاده از مدل EFQM
ابعاد ارزیابی کیفیت در شبکه سازمانهای مجازی (مادو ۲۰۰۰)
مدیریت امنیت
مدیریت اعتماد
نتیجه گیری
بررسی تأثیر سبکهای فرزند پروری والدین بر میزان خلاقیت کودکان حجم فایل:: ۹۹ کیلو بایت
دسته بندی:: رشته علوم تربیتی و آموزش ابتدایی
فرمت:: Word قابل ویرایش
صفحات:: ۱۲۱ + پرسشنامه
مقدمه
با توجه به برخورد جوامع بشری با مسائل ناهمگون بی شمار فزاینده وابستگی متقابل بین کشور ها، تحلیل رفتن منابع طبیعی، سرعت فزاینده تغییرات و مسائل عدیده ای از این قبیل نیاز به یافتن تصویری هر چه جامع تر و دقیقتر از آینده برای هر جامعه از ضروریات است. (کفایت، ۱۳۷۲). تورنس (۱۹۵۹) استدلال می کند که تصاویر آگاه و ناخودآگاه از آینده، نیروی محرک مهمی در پس دستاوردهای آینده اند. تصاویر مثبت آینده، نیروی پر توان مغناطیسی هستند که ما را به تحرک واداشته اند و به ما انرژی لازم را برای حرکت به پیش به سوی امکانات، راه حلها و دستاوردهای خلاقی و جدیدی می دهند از طرفی برای آنکه بتوانیم قدرت تصور خود را افزایش دهیم و تصاویر مثبتی از آینده خلق کنیم باید خلاقیت خود را پرورش دهیم. چه نیاز به به خلاقیت اجتناب ناپذیر است، بنابراین در این دنیای پیچیده کنونی که در هر رقابتهای بسیار فشرده جوامع مبتکر و مختلف برای دستیابی به جدیدترین تکنولوژی و منابع قدرت هستیم. افراد تیز هوش خلاق و صاحبان اندیشه های نو و جدید همانند گرانبهاترین سرمایه ها از جایگاه بسیار بالا و ارزشمندی برخوردار هستند. هر چه قدر جهانی که در آن زندگی می کنیم پیچیده تر می شود نیاز به شناسایی و پرورش ذهنهای خلاق و آفریننده محسوس و روشنتر می گردد. در همین رابطه نونیامی معتقد است:
«شانسی برای بدست آوردن خلاقیت بالقوه می تواند موضوع مرگ و زندگی هر جامعه ای باشد» (گاستون، ۱۹۸۵).
به همین دلیل امروزه جامعه، بیش از هر زمان دیگر به افراد خلاق و هوشمند نیاز دارد در شرایط کنونی، مسائل خلاقیت از تمرین مسائل در قلمرو روانشناسی آموزشگاهی است. در مورد خلاقیت و شناخت کودکان خلاق باید خاطر نشان سازیم قبل از اینکه که آتی بتواند خلاق شود باید شرایط یا محیط مناسب فراهم شود. خصوصیات افراد خلاق و غیر خلاق مباحثی چند را در رابطه با محیط خانوادگی با خلاقیت را به بار آورده به طوری که هم اکنون عقیده بر این است که محیط خانوادگی انسان خلاق چیزی سوال محیط خانوادگی آدم غیر خلاق می باشد. این تفاوت مخصوصا در آنچه که مربوط به روابط والدین و فرزندان می باشد جنبه مشخصتری دارد. برای این مثال نمونه ای را که توسط شینر (۱۹۷۰) در این رابطه انجام گرفته است را می آوریم، وی درباره ده دختر تیزهوش و خلاق مطالعه نموده است و به این نتیجه رسیده است که خانواده هایشان در حدود آنها کنند سختگیری می کنند. این دختران خواندن را زود آموخته بودند و سرگرمی های بسیار خلاقانه ای داشتند (شعر و نقاشی) و خود را دارای قدرت تخیل بسیاری می دانستند.
بین کشورها و گروههای اجتماعی مختلف، به تفاوتهای چشمگیری در زمینه روابط والدین و فرزندان یا به عبارت دیگر شیوه های فرزند پروری برخوردیم که در دهه های نخست میلادی (سه دهه نخست) حاضر، روشهای فرزند پروری تا حدود زیادی زیر نفوذ مکتب رفتارگرایی بود. جای تردید است که پدران و مادران زیادی این شیوه خشک را به کار بسته باشند. اما به هر حال دیدگاه متخصصان آن زمان چنین وده است. (اتکنیسون، ۱۹۸۳).
به نظر می رسد در حال حاضر شاهدند در جهت عکس هستیم و چنین می نماید که امروز، والدین احساس می کنند که ساده گیری پاسخگویی مشکل آنها نیست. به هر حال روابط والدین و کودک یکی از بحثهای مهم روانشناسی است. البته باید توجه داشت که رفتار والدین ابعاد مختلف دارد و فقط شامل تغییرات یکنواخت نمی شود.
به طوری که ممکن است والدین هم فرزند خودشان را دوست بدارند و هم اینکه آنها را طرد نمایند، یا اینکه در حین درست داشتن آنها در انضباط نیز سخت گیری کنند، پاسخ طفل نیز صرفاً به یک جنبه از رفتار والدین با شخصیت آنها ارتباط پیدا نمی کند. بلکه ما حصل ترکیب عوامل مختلف می باشد. هر چند پیش بینی ویژگیهای شخصیتی بعدی بر مبنایی روشهای خاص فرزند پروری بسیار دشوار است اما شواهدی در دست است که بر اساس آن می توان گفت بدون شک خانواده مهمترین نقش را در کنترل و هدایت تخیل و ظهور خلاقیتها ایفا می کند، با اینکه عوامل ژنی، پیدایش استعداد خلاقیت را هر افراد ممکن می سازد معذلک بروز و رشد این استعدادها تحت تأثیر عوامل محیطی قرار دارد. به طوری که می توان گفت: خلاقیت به عنوان یک استعداد حاصل تعامل پیچیده وراثت و محیط است. (افروز، ۱۳۷۱)
در این پژوهش برآنیم تا مشخص کنیم که آیا شیوه های فرزند پروری با روشهای که والدین در تربیت فرزندانشان به کار می برند چه تأثیری بر خلاقیت آنان دارد؟
فهرست
دسته: معماری
حجم فایل: 811 کیلوبایت
تعداد صفحه: 1
این فایل شامل پلان معماری ساختمان مسکونی 225 متری فایل اتوکد می باشد.
قیمت: 2,000 تومان